25 juni 2012

Just in time.... voor die zomer die eraan komt

Weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit maar ik blijf geloven in een mooie zomer. Okay, dan mag die zich nu wel aandienen, maar toch! Dit geeft je net nog even de tijd om dit leuke vliegengordijn te maken. Een inspiratie gevonden bij de zomerhuizen op de Hus & Hem site. 
Don't know about you guys but I still think we're going to have a good summer. Okay, it's about time it gets there but still! This gives you just enough time to create such a nice fly curtain for your own home. An inspiration spotted in one of the summer houses on the Hus & Hem website.

10 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb die ook ergens opgeslaan als to do. Heb je die met papier of met viltjes gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet gemaakt hoor! Dit is de foto van Hus & Hem. Maar als ik em zou maken zou ik vilt proberen. Dat blijft langer mooi en beter hangen in de wind. Heb het wel eens met varierende vormen met stof gemaakt maar die bleven in elkaar hangen.
      Afhankelijk van of mijn rondjes doordruk stans door vilt heen kan. Alles knippen lijkt me monnikenwerk.

      Verwijderen
  2. Ik wacht en wacht en wacht.... op die mooie zomer! Geen geduld :( Denk dat ik ook maar eens crea bezig ga zijn, helpt misschien.
    Groetjes van Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. looks super good! :)
    -Katja
    katwalking.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je genomineerd voor de sunshine award.
    Je hoeft alleen de vragen te beantwoorden en op je blog te zetten.
    kijk maar op Ninalovecrazy.blogspot.com

    -xXx- Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig vliegengordijn met mooie kleuren. Ik kon het op die andere website niet terug vinden jammer genoeg.
    groetjes,
    Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit gordijn ziet er alleszins vrolijker uit dan ons Belgisch weertje van de laatste weken. ;-) Misschien wordt het wel beter in augustus met lekkere warme avonden en een zonnig weertje overdag! Leuke blog hier!!
    Groetjes, Inge x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn dit geen doppen? Kan trouwens niks vinden op die andere website.. artikel is dan al verouderd.. :P

    BeantwoordenVerwijderen