5 juni 2012

Antiek anno 2012


Ik ben lekker op dreef in het spotten van nieuwe blogs. Zo fijn dat internet... achter iedere deur zit weer een fijne nieuwe ontdekking. Ik beleef er ook veel plezier aan om jullie te helpen bij het vinden van deze online beauties. Zo vind ik veel elementen leuk in deze werkplek gespot op Supersnella. De combinatie van oud en nieuw in zowel meubels als accessoires (oude lijst, nieuwe print) en wat DIYgezelligheid maakt dit een lekker plek om bezig te zijn.
I'm on a roll when it comes to finding new cute blogs. Love the internet... behind every door is a new fun discovery. And it brings me great pleasure to help you find these online beauties. Like this home office spotted on Supersnella. Love the combination of old and new, both in the furniture and the accessories. Combined with a bit of DIY projects it results in a great place to sit and do some work.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op dit soort oude stoeltjes en de letters natuurlijk. Ik blijf maar vallen op foto's met letters. Bedankt voor het vinden van deze blog, weer een aan mijn lijstje toegevoegd :-D

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Caroline, ik probeer je via deze weg te bereiken. Heb je twee mailtjes gestuurd over een bestelling in je webshop (bijna een maand geleden), maar nog niks van je gehoord. Ben benieuwd naar een reactie. Groet, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're so right, there are so many amazing blogs out there. I'm so glad I found yours today!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow - thank's for beautiful words <3 Glad you like my creative working-area! My one place in the house who's always a bit messy ;) I'm also glad i found you! A blog with a lot of inspiration and nice pics. I'll be back ;)

    Wish you a nice weekend!

    xoxo
    jenny

    BeantwoordenVerwijderen