24 maart 2010

Fotowand

Deze zwart/wit fotomuur vonden we in de Bolig magasinet. Zelf ben ik geen mega fan van foto muren. Reden daarvoor is dat het snel zo druk is. Echter.... in dit geval is voor iedere foto een zelfde type lijst gebruikt PLUS (en dat is denk ik doorslag gevend) de afmeting van de wand is gelijk aan de afmeting van de boekenkast. 
Daardoor behoud je de rust en balans. Mooi gedaan!


This wall decoration of photos was spotted in Bolig Magasinet. I'm not a big fan of photo walls. They tend to be so unorganized. But I must say this one is very good! By keeping the frames of the same colour and style AND using the measurement of the book cabinet leading for the measurement of the photowall you create a nice repeat. This keeps things balanced. So this wall, I LIKE!

4 opmerkingen:

  1. Zeker mooi gedaan! Ik hou van foto's het is het meest persoonlijke (buiten echte contacten) wat een mens heeft.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Like your blog a lot!You got me inspired again,will make a post about my photowall.Hope you like that too.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd ook niet van foto's aan de muur, maar inderdaad dit heeft wel wat ja!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,

    ik vind het een erg mooie fotowand en wil zoiets ook graag maken.
    Waar of in welke magasinet van bogit kan ik hier informatie over vinden?

    ik hoor het graag,

    Veronique

    BeantwoordenVerwijderen