1 mei 2009

We zijn er even niet.....


Lille Lykke is op vakantie!
Een dubbel gevoel, ik laat lezers in de steek maar ga wel heerlijk genieten van een vakantie met de hele familie in Lucca, Italiƫ. Heb nog even getwijfeld of ik niet toch berichten moest posten. Maar uiteindelijk moet je er ook voor kunnen kiezen om even de boel de boel te laten. Dus ik ga me heerlijk opladen, inspireren met alles wat ik tegenkom en daarna uitgerust, rond gegeten en hopelijk licht gebronsd weer voor jullie aan de slag.


Vrijdag 8 mei heb ik nog wel een lekker receptje gepland wat je op een hopelijk zonnige moederdag kunt delen met een bezoekje aan moeders. En daarna ben ik vanaf maandag 11 mei weer iedere werkdag terug met inpsiratie!





4 opmerkingen:

  1. Groot gelijk!! Geniet er lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Caroline! Geniet lekker van je vakantie. Ik zal wel je blog elke dag missen - maar ja, ik ja nu zelf ook op vakantie maar dan naar Denemarken. Dus geniet van het leven in Italiƫ met je familie.
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, I have just created my own blog from decoration:ahhhlaladeco.blogspot.com, I hope you will like it. I visit yours one frequently; and I actually love it, and please feel free to make any coments or suggestions.
    Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van een heerlijke vakantie! Ik ben net terug van een weekje Kopenhagen en snap helemaal waar je voorliefde voor dit land vandaan komt. Ga door met leuke spullen inkopen en je inspirerende blog!

    Groetjs, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen