24 september 2008

Rustieke materialen

Soms kom je op internet afbeeldingen tegen van eerlijke rustieke items. Weinig toevoegingen, herkenbare materialen als hout en zink. Op de blog 'style-files' zijn ze ook gecharmeerd van deze prachtige producten. Hier rustig gecombineerd in een naturel sfeer. Maar ze kunnen evengoed basis elementen zijn in een kleurrijke omgeving.

Ook in de basics collectie hebben we een aantal producten van die rustieke materialen als de prachtige zinken wandrekken, de opbergmanden en de zinken wasblikken.

1 opmerking:

  1. ik zie hier elke keer zoveel leuke items en prachtige spullen... alles hierboven is helemaal mijn smaak.. ik ga snel eens in jullie winkel rondkijken, Je blog staat in mijn reader en daar blijven de updates van staan tot ik er aan toe kom te gaan kijken, maar helaas willen de mailtjes nog wel eens verdwijnen.. maar goed dat je weer even de winkel noemt
    Veel plezier op de beurs, misschien ga ik ook, maar ik moet even kijken of ik t volhou dit jaar blerghhh, t is altijd mijn favoriete beurs . vooral de huizen vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen